Itt a bizonyíték, hogy egy söralátét is lehet szép

A söralátét az a tárgy egy bárban vagy egy kocsmában, amit legtöbbször észre sem veszünk, nagy ritkán esetleg egy szimpatikus jövendőbeli randipartner telefonszámának begyűjtésére használjuk legfeljebb, szóval olyan, mintha ott sem lenne. De a Szent András Sörfőzde bebizonyította, hogy ez is lehet szép, díjat is nyertek vele. 

Az idén tavasz óta új, dinamikus arculattal megjelenő Szent András Sörfőzde díszdobozainak, sör- és egyéb alátéteinek, a Szent András söröket bemutató kiadványának grafikai megoldásaival pályázott a 2014-es Gastro Design díjra. A hazai vendéglátóipari cégek és márkák legnagyobb dizájnversenyén végül a Szent András Sörfőzde mellett a DiVino Borbár és a Bagatellini étterem jutott a „vendéglátóipari kiegészítők” kategóriájának 2014. szeptember 26-i döntőjébe. A kategória első helyezettje a Bagatellini étterem lett, a második helyet a Szent András Sörfőzde érdemelte ki.

A dél-alföldi kézműves sörfőzde „újragombolta” honlapját, söreit új címkékkel látta el, valamint további termékmegjelenéseit is újratervezte, miközben természetesen a hagyományos Szent András ízek, a palack tartalma az állandó minőséget képviseli. A sörkedvelők körében nagy sikert aratott idén nyáron a „Szentandrási Sörmondó”, vagyis a főzde legjobb söreit rejtő, limitált darabszámú díszdoboz. A Szent András Sörfőzde az idén fiatalosabb dizájnnal, és homogén arculattal jelenik meg mindenhol. A kézműves sörök kedvelői körében az új külső fogadtatása rendkívül pozitív volt már eddig is, most pedig a dizájnszakma is rangos díjjal ismerte el a szentandrásiak munkáját.

Na ezt megosztom
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Hozzászólok

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.